OSTATNIO PRZEGLĄDANE PRZEZ CIEBIE
WSZYSTKIE KSIĄŻKI
Magdalena Molendowska, Rafał Miernik, Paweł Górski, Martyna Ostrowska
Agata Chrobot, Jacek Pielas
Współczesne przedsiębiorstwa spożywcze stoją przed wieloma wyzwaniami, jakie występują na rynku dóbr konsumpcyjnych. Narzędziem w pokonywaniu pojawiających się trudności jest właściwie rozumiany, odpowiednio zorganizowany i profesjonalnie prowadzony przez przedsiębiorstwa spożywcze, marketing mix. Na trudnym i konkurencyjnym rynku produktów spożywczych, producenci żywności powinni wykazać się umiejętnością trafnego rozpoznania potrzeb i preferencji klienta oraz przekonania do zakupu produktu. W książce zaprezentowano składowe marketingu mix - produkt, cenę, dystrybucję oraz promocję mix w odniesieniu do przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Oprócz klasycznego zestawu elementów marketingu mix, zaprezentowano także koncepcję zrównoważonego marketingu mix produktów spożywczych oraz zagranicznego marketingu mix produktów spożywczych. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków zajmujących się problematyką marketingu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego. Opracowanie może służyć jako wsparcie dla producentów żywności w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonych celów organizacji. Może być także przydatna studentom kierunków ekonomicznych, zarządzania, towaroznawstwa i technologii żywności. Słowa klucze: marketing mix, przedsiębiorstwo przemysłu spożywczego, produkty spożywcze, rynek produktów spożywczych.
Dostosuj tekst do każdego urządzenia
Twórz notatki
Rozpocznij czytanie tam, gdzie ostatnio skończyłeś
Mam już konto w internetowej bibliotece IBUK Libra
Nie mam konta w internetowej bibliotece IBUK Libra
PAMIĘTAJ!
Twój PIN do zasobów w:
Wygasa: dzisiaj
Aby zdobyć nowy PIN, skontaktuj się z Twoją biblioteką.
W ciągu kilku minut otrzymasz wiadomość na adres .
Kliknij w znajdujący się w niej przycisk, aby potwierdzić zapisanie się do newslettera i odebrać darmowego e-booka.
Zaakceptuj Regulamin, aby kontynuować korzystanie z serwisu.